woensdag, september 27, 2006

Charles Marchant stopt per 1 oktober met de zaak

Per 1 oktober as stop ik met het bedrijf dat door mijn vader in 1933 is gestart. Ben zelf bijna 42 jaar daarin werkzaam geweest. Met veel plezier in Boskoop, maar ook in Nederland en daarbuiten zaken gedaan. Het werk is zeer afwisselend geweest met klanten in de boomteelt, handel, tuinaanleg en onderhoud als met collega' s. Ik wilde eerst bij de politie, nl inspecteur bij de recherche via de politieschool in Apeldoorn, maar doordat ik werd afgekeurd voor de militaire dienst viel dat helaas af. Ik ben daarom, zonder spijt, bij mijn vader gaan werken. Ik woon al weer meer dan 6 jaar in Velddriel ( vlak bij Den Bosch) met heel veel plezier. Ik ben getrouwd en heb een dochter van 23 jaar en een zoon van 16 jaar.

Geen opmerkingen: