dinsdag, augustus 08, 2006

Bericht van Ernst Jacobi - 8 augustus 005

Hallo Rob,
Ik moet je bekennen dat je naam mij niets zegt, maar het is ook al lang geleden en voor mij is de Boskoopse periode op mijn 7e jaar (1952) afgesloten.
Via Fred Bulk kreeg ik dit. Ik herken mijzelf op de foto van de kleuterschool (rechtsonderaan, donker truitje met streepje op de kraag). Vanuit mijn latere beroep heb ik Lex Harding ontmoet en een aantal jaren als klant gehad (ABN AMRO). Jan en Fred Bulk met partners zijn mij/ons goed bekend, door allerlei oorzaken. Verder is het helaas allemaal vaag tot afwezig. Op zich vind ik het een leuk idee om oud-Boskopers te ontmoeten en te horen hoe het hen is vergaan in het leven, maar hoor ik ook tot de doelgroep? Ik ben natuurlijk in de 2e klas lagere school gestopt.
Ik heb geprobeerd dit bericht ook op de Blog achter te laten, maar daar ben ik niet zo goed in.
Ik hoor wel wat jij/jullie ervan vinden.
Dank voor je initiatief en de foto's!
Hartelijke groet van
Ernst Jacobi (vader was tuinbouwconsulent en directeur van de tuinbouwschool in Boskoop)

Beste Ernst,

Ik heb je bericht ontvangen
Het staat op de weblog
Ik bepaal niet de doelgroep
Wim de Waal heeft het initiatief genomen
Ik denk maar je zat bij ons op school
En hoe meer zielen , hoe meer vreugt

Tot ziens en met vriendelijke groet,

Rob Overvliet


Beste Ernst,

Ik herinner je mij nog goed.Ook van de kleuterschooltijd.
Volgens mij zijn jullie naar Amsterdam verhuisd en werd je vader daar directeur van Artis. Klopt dat.?
Strikt genomen behoor je niet bij de doelgroep,maar ik ben het met Rob eens; als je wilt ben je welkom op 9 december.
Wil je me dat dan even doorgeven of je komt.Dit op verzoek van de eigenaar van het restaurant.

Vr groet,

Wim de Waal

Geen opmerkingen: