zaterdag, augustus 05, 2006

Uitnodiging van Wim de Waal


Bericht van 31 - 7 - 2006
Beste oud klasgenoot,

Via "Schoolbank"kwam ik enige tijd geleden op het idee een reünie te organiseren voor onze klas van de Koningin Wilhelminaschool in Boskoop. Velen van ons hebben elkaar sinds het afscheid van deze school(in 1957) niet meer gezien. Enkele klasgenoten blijken al overleden te zijn(Wil van Gemeren,Rien Zonneveld en Kees Hogendoorn). Voor deze reünie is niet echt een programma van te voren georganiseerd. Het betreft danook een hernieuwde kennismaking na zoveel jaar. De bijeenkomst vindt plaats op zaterdag 2 september 2006 vanaf ongeveer 15.00 uur. We ontmoeten elkaar in Het Keldertje van Restaurant De Heeren Hoogwerff,Burg Colijnstraat 1a in Boskoop. Ik stel me voor,dat we daar onder het genot van een(of meer) borrels het oude contact weer opfrissen.
Voor diegenen die willen blijven eten,bestaat daartoe bij de Heeren Hoogwerf de gelegenheid.
Consupties en maaltijd is (uiteraard) voor eigen rekening.
Mochten jullie adressen of e mailadressen weten van oud klasgenoten,die niet vermeld staan als geadresseerden,voel je dan vrij hen dit bericht door te sturen. Nog lang niet iedereen is gedetecteerd. Laat mij even per e mail weten of we op je komst kunnen rekenen of niet. Enkelen(die geen e mail hebben) zijn al per telefoon uitgenodigd.
Ik hoop velen van jullie te ontmoeten op 2 september.
Mede namens enkele andere organisatoren,
Vriendelijke groet,

Wim de Waal

Bericht van 3 - 8 - 2006

Beste Oud klasgenoot,
Van een aantal van jullie heb ik reacties ontvangen. Enkelen konden niet op de voorgestelde datum en vonden de termijn waarop het bekend was ook te kort. Vandaar dat we een andere datum geprikt hebben,zodat er wellicht nog niet zoveel afspraken zijn vastgelegd. Dus: 2 september vervalt.
De reünie zal nu plaatsvinden op Zaterdag 9 december 2006 .
Plaats en tijd zijn hetzelfde gebleven(dus vanaf 15.00 uur)
Ik zou het op prijs stellen als je me laat weten of je aanwezig zult zijn,omdat de eigenaar van het reastaurant graag wil weten op hoeveel mensen hij ongeveer moet rekenen.
Tot 9 december.
Vr Groet,

Wim de Waal

Geen opmerkingen: