zondag, augustus 06, 2006

Fred Bulk - zaterdag 5 augustus 2006 21:06

Beste Allemaal,
Bedankt Rob voor je fraaie weblog; "de" foto van de zesde klas is er gelukkig ook bij zodat we de lijst compleet kunnen maken. Ook de Kleuterschoolfoto met juffrouw Ouwerkerk leverde de nodige sentimenten op. Ik kreeg zojuist een telefoontje van Lenie Mynarczik-Schoorel dat Anne de Jong niet bij ons in de klas gezeten heeft; ik denk dat dat Bram de Jong was (hij zat immers naast mij)) Leuk dat er nu van alles gebeurt en jammer dat Rob dit - buitenslands zijnde - moet missen. De weblog vergoedt veel ! Wim, als je wil dat ik op jacht ga naar ontbrekenden op de lijst, ik doe dat graag. We moeten natuurlijk voorkomen dat er iedere avond horden 6de klassers bij iemand op de stoep staan !
Tot ziens allen !
Fred Bulk

Geen opmerkingen: