maandag, december 11, 2006

De reacties en de groepsfoto

Beste mensen,
Afgelopen zaterdag was m.i. een zeer geslaagde reuniedank aan corrie, wim, charles, rob en fred. Wie had dat 50 jaar geleden gedacht! De jongens waren voor mij behoorlijk herkenbaar, maar bij meisjes had ik meer hulp nodig dan verwacht.Wellicht aardig om de e-mail van de 'thuisblijvers' te achterhalen om hen zodoende nog op de hoogte te houden van de toestand van hun oude klasgenoten.Misschein komen ze dan een volgende keer juist wel/juist niet. Een volgend keer : over 5 jaar ? Wij zullen zien, in ieder geval corrie, wim, charles, rob en fred nogmaals bedankt. Natuurlijk een goede gezondheid en prettige kerstdagen toegewenst,
Groet jan bulk.
--------------------------------------------
Ik sluit me hierbij aan, het was zeer geslaagd en mag van mij nog eens herhaald worden.
Reinhard, Loetje, Rein, Lodewijk, Nardje, Loe, Reinie, Lex den Hengst.
---------------------------------------------
Beste Rob en Wim,
Ik wil jullie (en met jullie alle andere leden van “het organiserend comité”) en vooral alle aanwezige klasgenoten die naar de REUNIE zijn gekomen, bedanken voor deze super gezellige bijeenkomst. Eigenlijk heb ik sinds de zomer van 1957 (dus bijna 50 jaar geleden!) niemand van jullie meer gezien. Bij het voorstellen was het dan ook iedere keer weer een verassing. Behalve Rein (Loe) den Hengst, de BN’er van de TV!. Ook het herkennen van Taaf Rosbergen, Jan Bulk, Tineke Hooftman en Pien van Leeuwen vond ik niet echt moeilijk. En bij “de entree” van Piet van Vliet herkende ik ineens de 12 jarige jongen die ooit midden op het kruispunt de schurkende bewegingen van Elvis Presley stond na te bootsen. Niets veranderd! Ja wie heeft de situatie uit de anekdote van Fred niet in zijn familie bij het opgroeien van de kinderen niet meegemaakt. Maar dat de betrouwbaarheid bevestigd wordt door een bekende klasgenoot, dat is wel heel byzonder. Misschien een goed idee voor een volgende bijeenkomst? “Een kort verhaaltje over een voorval uit lang vervlogen tijden” . Ik heb een foto van de Reünie geselecteerd en stuur die mee met deze email. Misschien kan je ze alsnog op de weblog plaatsen? Iedereen: Hartelijk Dank.
En tot een volgend keer! - Groeten, Ton Barendsz.
--------------------------------------------------------
Lieve allemaal,
Het was geweldig en zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen bedankt voor demoeite en graag totziens.
groetjes Elly den Uyl.
--------------------------------------------------------
Beste Schoolmaatjes,
Even een e-mail van mij, het was erg leuk om elkaar weer eens te zien.Het was zeer gezellig, en de groepsfoto maakt het compleet. Misschien zien we elkaar over enkele jaren weer.met dank aan de organisatie.wat altijd veel werk is.
Hartelijke groetjes, Ed Moonen.
-------------------------------------------------------
Beste klasgenoten,
Naar ik aannneem spreek ik ook namens de andere organisatoren, als ik zeg,dat de inspanningen de moeite waard waren. Het was gezellig en leuk om zovelen na 50(!) jaar weer terug te zien. Jammer aleen, dat het onmogelijk was om iedereen wat uitgebreider te spreken. Daarom moeten we naar mijn mening geen 5 jaar wachten op de volgende bijeenkomst.
Vriendelijke groeten, Wim de Waal.
------------------------------------------------------
Lieve en beste allemaal,
Dank aan het organisatieteam, dat 9 december mogelijk heeft gemaakt.
Een erg geslaagde en vooral gezellige reünie is het geworden.
Moeiteloos hebben we ruim 6 uur op een bovenzaaltje met z’n 26-en over vroeger gepraat.
Allen gezellige kerstdagen en een goed en gezond 2007.
Nelleke Ruiter – Hardijzer.
------------------------------------------------------
Beste klasgenoten,Wim de Waal heeft zeker ook namens Fred, Charles en mij gesproken! Wat een énige reacties en mooie groepsfoto na onze geslaagde reünie! Eensfeerfeestje met veel opgediepte verhalen! Wel uniek in een zo veranderende tijd! Ik wens jullie allen fijne Kerstdagen en een voorspoedig - maar bovenalgezond - 2007 toe!
Corrie van Dam-Sanner.
-------------------------------------------------------
Beste allemaal,
het was erg leuk om jullie allemaal weer te zien,wat een herinneringen komen er dan ineens weer boven. De organisatoren hartelijk bedankt, voor jullie allen gezellige kerstdagen en een goed en gezond 2007 groeten,
Eveline en Kees den Ouden- van Leeuwen
-------------------------------------------------------
Lieve mensen,
Gisteren avond weer thuis gekomen, dus nu toch even iedereen die meegewerkt heeft aan het organiseren van de reunie bedanken. Het was toch wel reuze leuk elkaar na vijftig jaar weer te zien. Kan het over vijf jaar weer.
Ik moet mijn fotos nog even uitzoeken die volgen dus nog . Iedereen natuurlijk prettige kerstdagen en een goed 2007 toegewenst.
Groeten van Tineke

1 opmerking:

Lobo zei

Leuk hoor, al die reacties. En dan te bedenken dat ik met Lex den Hengst jaren zakelijk contact had zonder te weten dat hij bij mijn zwager Wim de Waal in de klas zat. Jammer alleen dat Wim zijn bijdrage ontsiert als hij schrijft 'Onze zoons hebben allebei een vaste relatie (met een vrouw; je weet maar nooit)'. Hij zou juist wél 'kunnen weten', immers, hij had maar één oom, die homo was, één neef die homo is, twee zwagers waarvan ik er één ben en homo. Misschien had zijn zoon als homo een betere relatie gehad dan de knipperlichtsituatie van zijn laatste jaren.... Enfin, gelukkig heb ik een vaste relatie met een man, ... je weet maar nooit..!