zondag, december 03, 2006

Groetjes Hanny (Schiere)

"Hallo, oud klasgenoten! Ja, als je ouder wordt begin je veel aan vroeger terug te denken. Maar ik verheug me zeer erop naar vijftig jaar vele van jullie terug te zien. Mijn leven is tamelijk duits geworden. Na 3 jaren aan de kleuterschool in Alphen gewerkt te hebben, vertrok ik 1966 naar Zeven (in de buurt van Hamburg) om daar aan een nederlandse k.s. mijn broodjes te verdienen. Twee jaar later ben ik getrouwd, woon sinds dien in Remscheid, 40 km N.O. van Keulen. Na 5 jaren “kinderpause” lokte me de k.s. weer, en heb ik tot 1993 in een duitse “Kindertagesstätte” gewerkt. Na de pensionering van mijn man genieten we nu de vrijheid, bezoeken vaker onze 2 juristenzonen (een in Hamburg, een in Keulen) en luisteren ook naar de naam Oma en Opa! Daar mijn broer met zijn familie in Boskoop woont, is Boskoop mij niet vreemd geworden.
Tot ziens!"

Geen opmerkingen: