donderdag, december 07, 2006

Ik stond nog niet op de weblog - Fred Bulk

Beste oud-klasgenoten,
Hartstikke leuk idee om na 50 jaar eens te zien en te horen wat er van ons geworden is ! Toen ik pas vrienden uit Hongarije Boskoop wilde laten zien vioel mij op dat ons geboortehuis er niet meer stond, de kleuterschool was verdwenen en ook de Wilhelminaschool vervangen was door de Blokker, zodat de Hongaren dachten dat ik niet was geboren, laat staan was school gegaan. Helaas heb ik al een weekend afgesproken op 2 en 3 september met oud-collega's, maar misschien is er een herkansing ! Voor degenen die mij uit het oog verloren zijn (er zijn er enkelen die bij een TV-quiz hebben gemerkt dat mijn verstand er ook niet op vooruit is gegaan) even een korte samenvatting van het voorafgaande.
Na Lagere school, gymnasium Alphen a/d Rijn, toen blauwe maandag rechten in Rotterdam (3 maanden), daarna 5 jaar Unilever NV (Landbouw Afdeling), daardoor geinspireerd gestudeerd in Wageningen (landbouweconomie) en vervolgens is het overheidscircuit beland: Gewest Twente, Zoetermeer, Provincie Limburg en als laatste provincie Noord-Holland: Daar van alles gedaan: bureauhoofd, projectleider (trainees, Migratie KPN-Dutchtone, Professionalisering Handhaving [n.a.v. Enschede/Volendam]
Sinds 1 oktober 2005 FPU. Activiteiten: Dagvoorzitterschappen van congressen etc (zie ook
www.fredbulk.nl) en trouwambtenaar in de gemeente Haarlemmermeer.
Al 34 jaar getrouwd met Iet Heine en twee kinderen: Marlies (30) samenwonend.. Marlies is bezig met de huisartsenopleiding. en Jasper (27), Japanoloog, zet zich in bij alles wat met Japan/Nederland te maken heeft. Jasper woont eveneens samen. Kleinkinderen zijn (nog) niet in zicht. Ik kom de laatste tijd regelmatig in Boskoop omdat mijn oudste broer Kees daar in een verzorgingshuis zit. We wonen al 20 jaar in Vijfhuizen op het adres Zijdewinde 22.
Hoop wat te horen van deze & gene !
Groeten
Fred

Geen opmerkingen: