donderdag, december 07, 2006

Wim Koster

Als vroege inschrijver op Schoolbank ben ik nu een late vuller van deze weblog. Ik heb veel te vertellen op de reunie a.s. zaterdag 9 december 2006. Hier een voorproefje. Ik had 2 zoons, waarvan de oudste 6 jaar geleden is overleden. Ik heb 2 kleinkinderen, jongens van 7 en 2. Alweer ruim 13 jaar getrouwd met Jolanda. Sinds mijn 15e jaar via de vader van Wim de Waal naar Goedewaagen Gouda, de Amro Bank en Vandien sinds bijna 22 jaar zelfstandige bedrijven in de verzekeringen en pensioenen. Bovendien werk ik samen met een Amerikaans bedrijf voor handelsbevordering tussen Florida en Maine USA en Europa. Zolang meneer Bush er is, verroer ik me niet en werk ik uitsluitend passief aan onze virtuele bedrijvenmarktplaats in Fort Lauderdale www.europehouse.com. Daarnaast heb ik een informatieve uitgeverij voor onze branche en een kunststichting voor kunstenaars, die een opkontje nodig hebben. Een paar fotootjes staan op onderstaande site.
Tot zaterdag.

WIM KOSTER
http://www.koster.nl/emmalaan/

Geen opmerkingen: