dinsdag, november 28, 2006

Jan Bulk ( 28.09.1944)

Na de lagere school naar het Chr. Lyceum in Alphen
om na 7 jaar met het H.B.S.A diploma op zak de
dienstplicht te vervullen.
Telegrafist bij de verbindingen en als één soldaat 1,
de dienst verlaten in april 1966.
Mei 1966 bij mijn vader in de zaak , 4 juni overlijdt hij
en ik blijf nog in de zaak tot oktober 1969.
Daarna werd ik bankbediende bij de AmroBank, met kamer op de Beukelsdijk.
Na diverse kantoren in het Rotterdamse verhuisde ik in 1972 naar een flat in Papendrecht,maar werd geplaatst in Nieuwerkerk a/d Ijssel.
Getrouwd in 1976 met Mieke Jansen, uit Amersfoort
In 1976 naar kantoor Huizen en ging daar ook wonen.
In 1978 werd Joost Cornelis geboren.
In 1980 naar kantoor Vianen, waar ik de eerste 6 maanden
Één zoon en 2 huizen ( in Huizen en Vianen) bezat en daarna 2 zonen (+ Erik Bernard ) en één huis.
In 1983 werd Suzanne Gerda geboren en in 1987 volgde overplaatsing dus verhuizing naar Lochem.
In 1993 na de fusie abn en amro werd ik bankbediende
in Woerden en ging daar wonen aan De Gouwe .
In 2002 ging ik met de grote abnamro-pré-vut golf.

Nog vragen ?

1 opmerking:

FOTOCLUB "LUCIFER", VESSEM zei

Dag Jan, Na een gesprek met een kennis uit (oorspronkelijk) Boskoop, moest ik aan jou denken. 50 jaar geleden was jij bij ons huwelijk (Marij mijn vrouw), daarna door zowel mijn als jouw omzwervingen elkaar uit het oog verloren.
Hoe gaat het met jou? Jij lid van een schaakclub, ik (ex) lid van een fotoclub waardoor ik het op deze manier probeer. Mocht je het leuk vinden, dan ben ik bereikbaar via mail: larsmagnin@gmail.com

Groet uit Eindhoven,
Lars