woensdag, november 29, 2006

Groeten van Corrie Geytenbeek-de Kooter

Beste klasgenoten,

Ik vind het erg leuk jullie na 50 jaar weer te ontmoetenHoe mijn leven is verlopen. Na de lagere school en de Ulo-B gedaan op de Christelijke School. Daarna ben ik gaan werken op het laboratorium van een kalkfabriek in Gouda.In de avond uren heb ik de analyste opleiding in Leiden gedaan.In1967 ben ik getrouwd en zijn gaan wonen in ODIJK. Wij hebben 2 zonen gekregen en hebben inmiddels 5 kleinkinderen nr. 6 op komst. Na mijn trouwen ben ik met werken gestopt. Toen de jongens naar de middelbare school gingen, ben ik weer partime gaan werken. Niet meer op het lab. maar in een gezinsvervangend tehuis voor geestelijk gehandicapte kinderen. Omdat ik niet naar de huishoudschool ging, vond mijn moeder het nodig, dat ik naar naailes ging gedurende de ulo-tijd. Ik vond dat erg leuk en heb toen van mijn hobbij mijn werk gemaakt. In het tehuis heb ik veel aangepaste kleding e.d. gemaakt. Na 21 jaar ben ik 2 jaar geleden met de vut gegaan. Nu geniet ik samen met mijn man van onze vrije tijd. Fietsen en wandelen, veel passen op de kleinkinderen zo nu en dan, en hebben verschillende mooie reizen gemaakt. Ikhoop jullie 9 dec. allen te zien.

Groeten Corrie Geytenbeek-de Kooter

1 opmerking:

J.de Kooter zei

Hallo Corrie;
Goed te lezen dat het goed gaat bij jullie,met moeders gaat het ook allemaal prima, ze hoopt in jannuari 90 te worden.
gr. Jaap & Marijke
uit Driebergen